Κυριακή,
14 Μαρτίου 2010
Επειδή
το αίμα νερό δεν γίνεται, επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και επειδή η Julia
αποτελεί παρελθόν, είπα να γράψω γρήγορα γρήγορα ...γιά μένα. Όταν οι άνθρωποι ζούν σε πολιτισμένες χώρες,
δημιουργούν μηχανολογικά γλυπτά, έργα τέχνης και τεχνολογίας αιχμής, που
υλοποιούνται με τη μορφή οχήματος. Αν θέλετε, γιά τους τύπους διαβάστε (από το newsletter της Porsche) λίγα μόνο εντυπωσιακά στοιχεία και δείτε πώς
φαντάστηκαν οι άνθρωποι το υβριδικό εν έτει 2010. Εγώ απ΄ την πλευρά μου
φαντάζομαι τη διαδικασία έμπνευσης, σύλληψης και πραγμάτωσής της ιδέας του
σχεδιαστικού team και ζηλεύω γιά τις ευκαιρίες που δίνονται σε
κάποιον έξω να πραγματοποιήσει τα όνειρά του. Από το νού, στον πηλό υπό κλίμακα και μετά στο πρωτότυπο κομμάτι
που βλέπετε στις εικόνες. Τα ίδια ισχύουν γιά τη ναυπηγική, το yacht
ή aircraft design κλπ. Ομοίως και το να
αφιερώνεται κανείς στην τέχνη του - στη μουσική του ας πούμε - και να ζεί (δεν
εννοώ βιοπορίζεται) μέσα από αυτήν και μέσα σε αυτήν. Στη χώρα μας η όποια
φιλοδοξία του μουσικού καρριέρας εξαντλείται στην ένταξή του σε μία από τις δυό
τρείς ορχήστρες που υπάρχουν (Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, Ορχήστρες της ΕΡΤ). Κάτι
σαν δημόσιος υπάλληλος αν μπορώ να πώ, με όλο το σεβασμό στους μουσικούς μας. Αν ζούσαν αυτοί οι άνθρωποι έξω, θα είχαν τις
δισκογραφικές εταιρίες, τα μ. μέσα να προβάλουν το έργο τους και ίσως να
γίνονταν κάποτε οι πρώτοι. Στην Ελλάδα το να γίνεις ο πρώτος είναι δύσκολο και
είναι η εξαίρεση. Και αν είσαι τυχερός,
αρπάζεις την ευκαιρία και φεύγεις...
"The Porsche 918 Spyder prototype combines
high-tech racing features and electro-mobility to offer a fascinating range of
qualities: An emission level of just 70 grams CO2 per kilometre on fuel consumption
of three litres/100 kilometres (equal to 94 mpg imp) truly outstanding even for
an ultra-compact city car, on the one hand, combined with the performance of a
super sports car and acceleration from a standstill to 100 km/h in just under 3.2
seconds, top speed of 320
km/h (198
mph) plus, and a lap time on the Nordschleife of
Nürburgring in less than 7:30 minutes, faster than even the Porsche Carrera GT,
on the other.
This open two-seater is powered by a high-speed
V8 developing more than 500 bhp and running at maximum speed engine of 9,200
rpm as well as electric motors on the front and rear axle with overall
mechanical output of 218 bhp (160 kW)."
Modern art στις ημέρες μας. Θα το έβαζα στο Guggenheim , γιατί όχι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου